Oferowane przez nas rozwiązania zawsze są objęte serwisem gwarancyjnym producenta. Aby usprawnić
realizację gwarancji, zapewniamy pakiety biznesowe w odniesieniu do pomocy technicznej i napraw sprzętu.
W zależności od posiadanego urządzenia otrzymują Państwo następujące pakiety gwarancyjne:
Jeśli Państwa sprzęt uległ awarii prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio w serwisie producenta.
Aby dokonać zgłoszenia prosimy o kontakt z linią dla Klientów biznesowych: 22 566 60 00
Konsultant zapyta Państwa o:
realizację gwarancji, zapewniamy pakiety biznesowe w odniesieniu do pomocy technicznej i napraw sprzętu.
W zależności od posiadanego urządzenia otrzymują Państwo następujące pakiety gwarancyjne:
- Stacje robocze HP objęte są zawsze 36 miesięczną gwarancją na części i usługę serwisową. Naprawy są dokonywane w miejscu użytkowania sprzętu na terenie całej Polski. Gwarancja zapewnia reakcję serwisu w 24 godziny robocze oraz dojazd inżyniera systemowego w celu naprawy urządzenia w Państwa biurze.
- Monitory objęte są najczęściej 36 miesięczną gwarancją na części i usługę serwisową. Naprawy są dokonywane w miejscu użytkowania sprzętu na terenie całej Polski lub, w przypadku monitorów biurowych, w lokalnym autoryzowanym serwisie HP.
-
Notebooki objęte są gwarancją zależną od typu urządzenia:
- seria mobilnych stacji roboczych posiada 3 letnią gwarancję w serwisie HP
- seria biznesowa posiada również 3 letnią gwarancję w serwisie HP
- linia konsumencka posiada roczną gwarancję w serwisie HP
Oddzielną gwarancją objęta jest także bateria, która w zależności od rodzaju posiada od 6 do 24 miesięcy gwarancji. Gwarancja w serwisie HP oznacza, że sprzęt w celu naprawy trzeba odesłać bezpośrednio do serwisu.
- Drukarki objęte są standardowo 12 miesięczną gwarancją w serwisie HP.
- Skanery wielkoformatowe firm HP, Colortrac oraz Contex najczęściej objęte są 24 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu.
-
Plotery objęte są gwarancją zależną od typu urządzenia:
- rozwiązania HP do druku CAD/GIS/Graficznego są objęte 12 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu
- rozwiązania HP do druku produkcyjnego są objęte 24 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu
Jeśli Państwa sprzęt uległ awarii prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio w serwisie producenta.
Aby dokonać zgłoszenia prosimy o kontakt z linią dla Klientów biznesowych: 22 566 60 00
Konsultant zapyta Państwa o:
- Numer produktu (tzw. Part Number)
- Numer seryjny (niepowtarzalny identyfikator sprzętu)
- Numer faktury zakupu
- Numer karty gwarancyjnej