Oferowane przez nas rozwiązania zawsze są objęte serwisem gwarancyjnym producenta. Aby usprawnić
realizację gwarancji, zapewniamy pakiety biznesowe w odniesieniu do pomocy technicznej i napraw sprzętu.

W zależności od posiadanego urządzenia otrzymują Państwo następujące pakiety gwarancyjne:
  • Stacje robocze HP objęte są zawsze 36 miesięczną gwarancją na części i usługę serwisową. Naprawy są dokonywane w miejscu użytkowania sprzętu na terenie całej Polski. Gwarancja zapewnia reakcję serwisu w 24 godziny robocze oraz dojazd inżyniera systemowego w celu naprawy urządzenia w Państwa biurze.
  • Monitory objęte są najczęściej 36 miesięczną gwarancją na części i usługę serwisową. Naprawy są dokonywane w miejscu użytkowania sprzętu na terenie całej Polski lub, w przypadku monitorów biurowych, w lokalnym autoryzowanym serwisie HP.
  • Notebooki objęte są gwarancją zależną od typu urządzenia:
    • seria mobilnych stacji roboczych posiada 3 letnią gwarancję w serwisie HP
    • seria biznesowa posiada również 3 letnią gwarancję w serwisie HP
    • linia konsumencka posiada roczną gwarancję w serwisie HP

Oddzielną gwarancją objęta jest także bateria, która w zależności od rodzaju posiada od 6 do 24 miesięcy gwarancji. Gwarancja w serwisie HP oznacza, że sprzęt w celu naprawy trzeba odesłać bezpośrednio do serwisu.

  • Drukarki objęte są standardowo 12 miesięczną gwarancją w serwisie HP.
  • Skanery wielkoformatowe firm HP, Colortrac oraz Contex najczęściej objęte są 24 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu.
  • Plotery objęte są gwarancją zależną od typu urządzenia:
    • rozwiązania HP do druku CAD/GIS/Graficznego są objęte 12 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu
    • rozwiązania HP do druku produkcyjnego są objęte 24 miesięczną gwarancją realizowaną w miejscu użytkowania sprzętu
Prosimy pamiętać – do każdego produktu można dokupić rozszerzenie gwarancji i zapewnić sobie obsługę serwisu nawet do 60 miesięcy. Istnieje również możliwość zmiany typu gwarancji. Jeśli zainteresowała Państwa ta informacja – prosimy o kontakt.

Jeśli Państwa sprzęt uległ awarii prosimy o zgłoszenie tego faktu bezpośrednio w serwisie producenta.

Aby dokonać zgłoszenia prosimy o kontakt z linią dla Klientów biznesowych: 22 566 60 00

Konsultant zapyta Państwa o:
  • Numer produktu (tzw. Part Number)
  • Numer seryjny (niepowtarzalny identyfikator sprzętu)
  • Numer faktury zakupu
  • Numer karty gwarancyjnej
Prosimy o wcześniejsze przygotowanie powyższych informacji – przyspieszą one realizację zgłoszenia.


Zobacz nasze promocje
Zapraszamy do zapoznania
się z aktualnymi promocjami
więcej >>

Kontakt z Działem Handlowym
Odpowiemy na wszystkie
Państwa pytania
więcej >>

Bądź na bieżąco
zapisz e-mail >>
 

Pokaż Referencje Referencje Robobat

Firma Robobat Polska sp. z o.o. informuje, że na swojej stronie www używa plików cookies, w celu usprawnienia działania witryny. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.