![]() |
|
W odpowiedzi na liczne prośby dotyczące możliwości otrzymania dodatkowego dokumentu, który potwierdzałby legalność pochodzenia oprogramowania Autodesk, firma Robobat Polska wprowadziła możliwość zamówienia Certyfikatu Pochodzenia Oprogramowania. Certyfikat mogą zamówić wszyscy Klienci, którzy zakupili oprogramowanie Autodesk w naszej firmie.
Certyfikat jest wystawiany i sygnowany przez firmę Robobat Polska. Ma on na celu potwierdzenie, że wskazany w Certyfikacie program został zakupiony u akredytowanego dostawcy, a licencja została zarejestrowana w centralnej bazie danych Autodesk. W branży projektowo-konstrukcyjnej załączanie certyfikatu pochodzenia oprogramowania jest często wymagane, przy składaniu dokumentacji przetargowej. Również większość inwestorów wymaga dołączania do dokumentacji projektowej zaświadczenia, że zlecony projekt został wykonany przy pomocy legalnie zakupionego oprogramowania. Dodatkowo, obok faktury zakupu, Certyfikat może być również pomocny w trakcie kontroli legalności oprogramowania. Opierając się na doświadczeniach naszych Klientów wiemy, że potwierdzenie legalności posiadanego oprogramowania, znacznie podnosi konkurencyjność firmy na rynku usług projektowych. Każdy Certyfikat posiada swój unikalny numer oraz zabezpieczenie przed podrobieniem w postaci – hologramu z logo Robobat Polska. Wysoka jakość hologramu sprawia, że każda próba oderwania od podłoża, na którym został przyklejony kończy się zniszczeniem hologramu i certyfikatu. Certyfikat jest wystawiany na indywidualne życzenie Klienta po zakupie oprogramowania, zarejestrowaniu w centralnej bazie Klientów Autodesk i uregulowaniu płatności za oprogramowanie. |
![]() |
Wszystkie osoby zainteresowane posiadaniem certyfikatu zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym.