Chcemy pracować z inżynierami i dla inżynierów. Dlatego nasza praca nigdy nie zaczyna się i nie kończy
na samym procesie sprzedaży. Nasza oferta jest unikalna dla każdej z firm, z którą współpracujemy. Oznacza to,
że tak jak nie ma na rynku 2 identycznych firm, tak również nasze podejście nie pozwala na oferowanie wszystkim
Klientom tych samych rozwiązań.

Jeśli wyrażają Państwo chęć partnerskiej współpracy w ramach doboru optymalnych rozwiązań sprzętowych, nasza oferta z pewnością zostanie dostosowana do Państwa zindywidualizowanych preferencji i potrzeb.

    • Kontakt telefoniczny - Wstępna rozmowa na temat zapotrzebowania Państwa firmy. Niezależnie od rodzaju poszukiwanego sprzętu, już we wstępnej fazie nasz konsultant zapyta Państwa o specyfikę działalności, rodzaje realizowanych zleceń, a nawet wielkość wykonywanych projektów. Ten krótki wywiad służy dopasowaniu oferty do konkretnych potrzeb i zastosowań.
    • Przygotowanie oferty wstępnej - Po zapoznaniu się z Państwa firmą, nasz konsultant prześle na podany adres mailowy wstępną propozycję sprzętu. Jeśli zaoferowane rozwiązanie będzie Państwu odpowiadać, można wówczas przystąpić do realizacji zamówienia. W wypadku gdyby pojawią się dodatkowe kwestie, które należy wyjaśnić, nasz konsultant zaprosi Państwa do etapu testów.
    • Testy oferowanych rozwiązań - W zależności od rodzaju zapotrzebowania i ewentualnych pytań odnośnie konfiguracji, nasza firma zawsze prowadzi testy oferowanych rozwiązań. Procedury testowe są organizowane w siedzibie naszej firmy lub laboratorium testowym firmy HP
      w Warszawie.
    • Podsumowanie testów - Po zakończeniu procedury testowej, nasi inżynierowie dokonują aktualizacji oferty (o ile jest to wskazane na bazie wyników testów). Jeśli zaś prowadzone są testy rozwiązań wielkoformatowych (plotery/skanery), oceny produktów dokonują indywidualnie Klienci zainteresowani rozwiązaniem. Zakończenie procesu testów kończy mail ze zbiorem najważniejszych spostrzeżeń oraz wyników.
    • Przygotowanie finalnej oferty - Nasz konsultant prześle Państwu zaktualizowaną ofertę w celu finalizacji zamówienia. Wystarczy potwierdzić ją drogą mailową.
    • Konfiguracja i instalacja zamówionego sprzętu - Przed realizacją zamówienia nasz inżynier systemowy skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia preferencji dla konfiguracji stacji roboczej. Zapyta m.in. o wersję bitową i językową systemu operacyjnego, podział dysku na partycję, konfigurację zabezpieczeń oraz jakie programy mają zostać na komputerze zainstalowane. Dzięki temu otrzymają Państwo sprzęt gotowy do pracy. Bezpośrednio po wyjęciu go z opakowania, będzie można utworzyć na nim stanowisko robocze. Jeśli zaś zamówią Państwo ploter lub skaner wielkoformatowy z opcją instalacji w Państwa biurze, to kontakt ze strony naszego specjalisty będzie dotyczył ustalenia daty dostawy sprzętu i jego montażu w siedzibie Państwa firmy.

Jeśli poszukują Państwo partnerskich relacji i firmy, która zapewni Państwu fachową obsługę połączoną z dużym zaangażowaniem – Robobat Polska będzie znakomitym wyborem.


Zobacz nasze promocje
Zapraszamy do zapoznania
się z aktualnymi promocjami
więcej >>

Kontakt z Działem Handlowym
Odpowiemy na wszystkie
Państwa pytania
więcej >>

Bądź na bieżąco
zapisz e-mail >>
 

Pokaż Referencje Referencje Robobat

Firma Robobat Polska sp. z o.o. informuje, że na swojej stronie www używa plików cookies, w celu usprawnienia działania witryny. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.